الروايه تحفه بتحسسك كأنك بتتفرج علي فيلم مش بتقرا روايه
بجد ممتعه بشكل رهيب
ماذا كان رأي القرّاء برواية ان - ثم لاشيء بعد ذلك؟ اقرأ مراجعات الرواية أو أضف مراجعتك الخاصة.
ركيكه جدا وطفوليه جدا جدا غير أفكار هدامه ماليه الروايه كعاده الكاتب
ايه المجتمع دا 🙂 كله خاين وكله بيشرب وانتحارات مش قادرة اكملها
نقاء الناس من اين يأتي ؟ امن عمق التجربة ام من سهر الليالي
حد يعرف أسم اللي بتغني ؟
أغنية خذني في الراويه مش سيمون